Thursday, August 6, 2009

kesemakan meja aku kat opis...


taraaaa....
ni dia opis aku...meja aku kat opis...semak kan???..korang tengok la memo yang bertempek2 kat tepi meja aku tu...tu tandanya..aku ni kuat pelupa...semua nak kene tulis...kekadang dok memikir..cepat sangat lupa..maybe sebab umo dah meningkat kot....uwaaa...baru 30thn..bayangkan kalau idup 30 tahun lagi..camner la tahap ingatan aku...
orang tua tua cakap...kuat pelupa ni terjadi sebab banyak faktor, salah satu dia kuat makan organ dalaman , kuat makan kepala ikan...
ermm..dua dua aku tak makan...
entah la..mungkin sebab banyak memikir masalah problem negara kot..hahahhahha....
meja aku kat opis tak besar....tu yang penuh kertas tu..kekadang rasa cam tak bernafas aku tengok..penuh...timbunan kertas...
aku ni keje sebagai purchaser...keje lak kat trading company...tu pasal banyak document..kekadang ..aku rasa cam nak bakar jer semua tu..menyemak jer....(pstt..jgn bg tau bos aku)...tu belum lagi aku amik gambo tray..atas meja...bawah meja lagi...hahahha...semak kan penglihatan korang nanti.... ok..sambung nanti....buh byeee....

2 comments:

  1. salam salam ..

    wahhh dh ado blog yekk.. xwar2 kan pungggg..
    stil kenal kite ker

    ReplyDelete
  2. wkakakaa..camner nak war war kan zura....aha..musti la kenal....

    ReplyDelete