Saturday, August 22, 2009

apa dalam tu?????

adik yang baru belajar nak tunjuk "peace"....
aiman...tengok abang kat dalam nie....besttt...

ha..tengok dua dua dah masuk dalam mesin basuh...aiman..sempit laaaa...


haaa..bediri camnie la baru muat....



apa kat dalam tu???..kain ker ..orang???
(abaikan dinding umah aku yang tak tak berupa tu)



ni nak citer dua hero aku memang suka main air...semalam..tengah aku sebok berbloger..anak aku si irfan "mama nak mandi"...aku pun benarkan jer la..
dari jauh bunyi gelak ketawa diorang...aku g la tengok...rupa rupanya....
dia masuk dalam mesin basuh...siap takung air..pastu berendam dalam mesin basuh...fuh!! dah ler mesin basih aku tu uzur sesangat...mau lingkup kalau dia lelama dalam tu...tergelak sendiri aku....mana la datang idea dia main air dalam mesin basuh tu...???
kat umah aku tak ada bekas air yang besar..baldi n besen semua kecil2 belaka...

kesian pulak aku tengok...

No comments:

Post a Comment