Monday, August 10, 2009

aiman tak sihat....







10/8/2009



aku g keje seperti biasa...malam nyer aku tak cukup tido..aiman tak sihat lagi..badan dia panas...dah bagi makan ubat..kebah lak panasnyer...



pagi tu macam biasa aku hantar la dia g nursery...pesan ngan teacher dia..suh kasi makan ubat sebab badan dia tak sihat...dan kalau ada apa apa just call aku...



dalam kul 4.00 gitu teacher dia tepon aku..suh balik jemput aiman...sebab badan dia panas sangat 39.8.c...mak aii panas nyer...aku mintak permission ngan aku nyer head nak balik awal..anak aku tak sihat...aku nak bawak dia g kinik...nasib baik la dibenarkan...sebab sekarang kan banyak kes ...



tak tunggu lagi aku terus balik...speed ...sampai jer kat taska aiman...aku tengok teacher dia tengah jelum kepala anak aku ngan towel basah...pegang badan dia...panas..aku terus bawk dia g kinik...



sampai jer kat kinik..ramai ya tuhan umat yang tengah menunggu...semua tak sihat.....huhuhuuhu....



doktor cek aiman...mmg dia demam...doc kasi ubat demam ngan antibiotik..doc suh pantau dalam masa 3 hari..kalu demam still tinggi kene g sepital...

1 comment:

  1. mmg musim arr skang ni. anak2 aku pon demam. harap2 dowang ni cepat le sembuh..

    ReplyDelete