Sunday, October 11, 2009

sports day - tadika orange

tengok..awan gelap...
teacher nyer tengah mengajar nak buat camner..




isi air dalam botol



cepat! cepat!cepat!...










semalam...hari ahad...aku g sports day sekolah anak aku...kesian...ujan dari kul 8.00 sampaila kul 10.00...nasib baik diorg tak postponed sukan tu ke minggu depan...tapi berjanggut gak la nak tunggu hujan berhenti...






tahun ni aku tak masuk satu pun acara utk parents sebab..hubby aku tak ada...dia ada acara lain kat cova square kota damansara...apa pun gelaran "Mr.Selangor"...dapat kat orang lain gak..heheheh..tak per...tahun depan cuba lagi yer pa...






balik kepada cerita anak aku...tahun ni dia jadi ketua pasukan utk pasukan "NEMO"...seronok aku tgk dia ..lari dah laju..gerak dah pantas..kalau tahun lepas..agak nyer dia tak tau apa itu "perlawanan" lagi kot...semua slow belaka...so..tahun ni aku siap siap pesan ngan dia.."abang..nanti sukan..lari laju laju tau...kene cepat cepat...nanti dapat hadiah"...dia kata..ermm..yer mama..teacher pun dah pesan..dah training pun kat sekolah selalu....hehehe..ok..bijak anak mama...so memang dia buktikan..memang dia terdahulu dari kawan kawan dia...so layan la sikit sikit gambar dia yang sempat aku snap...

No comments:

Post a Comment