Sunday, October 4, 2009

Rumah Baru...

pandangan dari balcony...umah nie tingkat 7...

master bedroom..nun kat luar pemandangan bandar shah alam


ha...tu nampak tak...ada rel komuter..hahhaha
anak bujangku..pose dalam toilet...whahahha




sayupppp...pemandangan dari tingkat 7




haaa...aku suka pemandangan nie.....di amik dari tingkat 7





anak aku yang sedikit jakun...umah sewa tak ada sliding door...






umah yang kosong....






alhamdulillah..setelah sekian lama...6 tahun oooo....kami menunggu utk dapatkan kunci umah nie...akhirnya...MAIS..mengalah...serahkan jugak kunci utk pembeli bestari apartment seksyen 16 shah alam...








buat pengetahuan semua...projek umah ni ..memang bermasalah....aku pun tak tau kenapa dulu terbeli projek yang bermasalah...mungkin sebab memula tu teruja sangat nak punya rumah sendiri...natijahnya...6 tahun tanggung bayaran kat bank...umah still tak boleh duduk...bagi aku yang bergaji kecik nie..RM794 sebulan..rasanya dah terlalu perit....digagahkan jugak bayar sebab..yer lah kan..hutang is still hutang...nak tak nak kene bayar gak...








so..aku ngan en.suami dah amik keputusan...umah ni kitorang akan SEWA kan...(uwaaaa..walau pada hakikatnya aku tak sanggup..tingin nak duduk umah sendiri)...tapi bila fikir fikir semula..anak aku dah aku daftarkan sekolah kat umah sewa aku sekarang...susah lak nak tukar tukar nie...so duduk la kat kota kemuning ni dulu...








kalau semuanya dah ok nanti...mungkin dalam 2-3 tahun lagi baru duduk umah sendiri....








Tak per lah..aku tak kisah..asal kami sentiasa bersama...kat umah kecik ker..kat umah besar ker...sama jer....








so layan la sikit gambar gambar yang sempat aku snap....pas nie ..umah ni family lecturer uitm nak sewa.....

1 comment: