Tuesday, September 29, 2009

Raya entry - part 2 - beraya ke puchong

aiman..kalau nampak camera..mesti buat gaya peeeeaaace....
ni ha..3 table untuk family ku....


mak, abah,adik...puas la mak geget ayam....


best jugak makan kepci pepagi ...



heheheh..tengok la aiman...



raya ke 3...kami sekeluarga g beraya ke puchong..menziarah nenek aku yang tinggal ngan mak sedara aku...dah lama dia kat puchong..sebelum ni mak aku yang jaga nenek..tapi..disebabkan mak aku selalu sakit pinggang..so maklang aku la amik part jaga nenek aku yang dah terlalu tua nie...





bertolak dalam kul 9 pagi..tak sempat sarapan kat umah...mak aku kata..kita sarapan kat memana restoran dalam perjalanan nanti...so bertolak la kami dengan perut kosong...





dalam sejam perjalanan..memasing dan mengadu lapar...so singgah la kat restoran jejantas sungai buloh...whahahha..tak der kedai yang bukak oooo...semua restoran fast food...almaklum la raya lagi...so memasing terpaksa makan kepci pepagi...





dalam kul 11 sampai puchong....





kasihan aku tgk nenek ku...dah terlalu tua...mata dia dah tak nampak...tapi....telinga dia..wow!!! masih dengar dgn jelas...ko jangan la ngutuk dia...dia dengar oooo....





so ..jom kita layan gambo yang sempat aku snap....






1 comment:

  1. wahhhh mkn kfc ramai2 syok nyerrr
    bek2 makcik kang tercekik tulang ayam tu..hehehe

    ReplyDelete