Monday, September 28, 2009

Hari raya ku....

gambar di pagi raya...
tema tahun ni..hijauuuuu


pasangan yang semakin dewasa....


senyuman di pagi raya...puas dapat beraya kat umah mak...hahahha


baru belajar tangkap gambar sendiri....




salam semua..baru berkesempatan nak update entry untuk raya...sumpah,tak sempat!!!bz ngan keje..bz ngan anak anak...bz itu ..bz ini...hehhehe...kalah pm...





hari tu aku balik raya 18/9/2009 - jumaat...sesudah subuh aku bertolak..kengkonon..takut jalan jammed..heheh..first time aku balik sendiri ngan anak2...hubby?..dia balik awal lagi..hari khamis dah balik kpg..tak sabar nak beraya ngan mak dia...





pagi tu..kol 4 pagi aku dah bangun..angkut beg dan barang barang yang aku nak bawak balik..whahah..semangat!..tak sedar..jiran aku intai kat tingkap..."amboi awalnyer berangkut"..ku iakan jer la...padahal dah berpeluh angkut barang nie...2 trip tau turun tangga....selalu hubby ada..dia la punya keje angkut mengangkut nie...





dalam kol 6.30 ku pun start enjin keter...isi minyak dulu...isi touch n go dulu....pastu teruskan perjalanan ngan anak anak....huhuhu..tak banyak keter pun...yer arrr sesubuh sepiiii..saper nak penuhkan jalan yer tak...





kul 8.00 tepat..aku dah terjengol kat depan pintu umah mak aku...mak aku terkejut...ko terbang ker apa kak lin??? satu jam setengah jer sampai kampung...hahhahaha..yer arrrr..maintain 120-130kms/j..kompiden sangat tak kena saman..sebab polis tido lagi time nie...hahhaha...





sampai jer terus sambung tido....nak bekpes..posa pulak kan...
so jom kita layan...gambar yang sempat aku snap ......





1 comment:

  1. ku lihat hijauuuu
    heheheheh
    haaa ape kes ni kak baru belajar tangkap gmbr sndiri...kahhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete