Tuesday, October 13, 2009

pelik....

hujan renyai renyai...
tegok..melekat....


Geram ...keter depan ni main brek...


5km/sj....kul baper aku nak sampai opis weiiii....


exit kota kemuning....nampak tak nun jauh disana..hahah..kereta dah bersusun rapat...kesas highway..gini la kalau hari hujan....kalau cik H ada sayap..harus aku dah gunakan sayap tu utk terus sampai ke opis...hehheh...




Nak citer..perihal keadaan jalan raya kalau hari hujan....aku pun pelik..setiap kali hari hujan..jalan mesti jammed...kalau hari biasa..tak ler teruk jammed gini...mungkin sikap pemandu yang terlalu berhati hati....ermm..kalau terlalu berhati hati pun jangan sampai melekat kat jalan!..kalau la korang semua perasan..asal ada benda pelik kat jalan jer..mesti nanti jalan jammed..hujan jammed..eksiden jammed...keter rosak jammed..apa lagi?..aku teringat kata kata pakcik ku..."memang sikap pemandu kat mesia ni gitu...cer awak letak basikal kat tepi jalan..pastu letak monyet pakai sari atas basikal tu...kompom!! jalan kat situ jammed nanti."..





haa...jelas kan?..kalau ada sikit sikit hal kat jalan..mesti leh buatkan jalan tu sesak...so..salah siapa?..sikap siapa yang kita nak perbetulkan?...adakah sikap monyet tu?..hhahaha..apa yang aku repekkan pepagi nie ehk?....





hahha..layan jer laaaaa.....

No comments:

Post a Comment